неділя, 12 березня 2017 р.

Характеристика професійної діяльності

 Характеристика професійної діяльності
Місик Марії Михайдівни,
 заступника директора з навчально – виховної роботи
Мостиська Другої  ЗОШ І-ІІ ст.

    Місик Марія Михайлівна  працює в Мостиська Другій ЗОШ І-ІІст. на посаді заступника директора  з навчально – виховної роботи 2003 року. Атестується вперше. Пройшла курси підвищення кваліфікації заступника директора з навчально – виховної роботи  та вчителів географії в ЛОІППО  (свідоцтво ААБ №004136 від  10.02.2017р. ).
       Виявляє високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості, досконало володіє ефективними формами, методами організації навчально – виховного процесу, методичної роботи в школі.  Постійно здійснює контроль за якістю навчально-виховного процесу, об'єктивністю оцінювання результатів навчання,  забезпеченням рівня підготовки учнів відповідно до  вимог Державного стандарту. Забезпечує координацію роботи шкільного методичного об’єднання класних керівників. Узагальнює та впроваджує у навчально - виховний процес  передовий педагогічний досвід.  Сприяє підвищенню  професійної майстерності вчителів.
    
Уміло організовує поточне і перспективне планування діяльності педагогічного колективу, вдало координує роботу вчителів з виконання навчальних планів і програм, надає допомогу педагогічним працівникам в освоєнні і розробленні інноваційних програм  та впровадженні новітніх  технологій . Систематично контролює навчальне навантаження учнів. Значну увагу звертає на культуру ведення шкільної документації.
     На високому рівні організовує методичну роботу. Для цього використовує  як традиційні, так і нетрадиційні форми роботи.   Проводить методичні оперативки з метою ознайомлення з нормативними документами, державними стандартами викладання окремих предметів, передовим педагогічним досвідом, новинками методичної  літератури, періодичних  видань з предметів та ін.. Знайомить педагогів з питаннями, які неможливо передбачити заздалегідь (розпорядження, накази тощо).
 Однією з форм методичної роботи, спрямованої  на пошук, підтримку і пропаганду передового педагогічного досвіду вчителя, а також діяльності всього педагогічного колективу з питань нових технологій, організації навчально-виховної та науково-методичної роботи є творчий звіт вчителя, який проводиться щорічно в період атестації.
       Активно впроваджує у освітній процес нетрадиційні форми методичної роботи: творчі портрети вчителів, тренінги, практичні семінари, методичні ринги тощо. Провела практичне заняття з елементами тренінгу «Роль учителя у формуванні особистості учня  » (2013р.), методичний  ринг  «Використання інноваційних технологій як шлях до розвитку професійної компетентності та творчого потенціалу учасників навчально-виховного процесу» (2014р.) , тренінгове заняття «Формування сприятливого клімату в колективах установ освіти» (2015р.), творчий портрет вчителя «Учитель майбутнього» (2015р.).
Заохочує вчителів до участі у різноманітних фахових конкурсах. У 2016р  учитель початкових класів стала лауреатами районного етапу конкурсу «Учитель року», у номінаціях «Початкові класи»). Оформила виставку методичних розробок «Від творчого прийому-до творчого уроку й заходу» та інформаційно - методичний куток «Педагогічна майстерність ».
    При вивченні системи роботи вчителів школи звертає особливу увагу на ефективність праці педагога, його здатність якісно організовувати  навчально  -  виховний процес, використання ними сучасних методів, форм навчання та виховання, вміння розвивати здібності та інтереси дітей, здійснювати диференційований підхід до школярів. Завжди об’єктивно, доброзичливо оцінює працю вчителів, намагається максимально використати різноманітні форми і методи заохочення. Веде картотеку передового педагогічного досвіду  всіх педагогів.
   Для реалізації роботи педагогічного колективу школи з обдарованими учнями розроблено програму «Обдарована дитина». За три останні роки (2014-2016 ) вчителями підготовлено 6 переможці ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з базових дисциплін. Учні школи беруть активну участь у Міжнародних конкурсах «Левеня», «Кенгуру»,  «Соняшник», «Геліантус», «Колосок», «Смішний колосок», мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка, у конкурсах знавців української мови ім. П. Яцика. В управлінській діяльності використовує комп’ютерні технології. Вимагає від учнів дотримання Статуту школи. Контролює забезпечення здорових і безпечних умов навчання, виховання, праці.
      Підтримує зв’язки з батьками, надає їм консультативну допомогу з питань освіти, фізичного й психічного розвитку їх дітей.
     Бере активну участь у роботі постійно діючого семінару заступників директорів шкіл з навчально - виховної  роботи методичного кабінету відділу освіти Мостиської РДА.
     Творча, ерудована, самокритична і  вимоглива, що сприяє  формуванню  свідомої  дисципліни, чіткості  та злагодженості  роботи всього педагогічного колективу.
  Постійно вдосконалює педагогічну майстерність, загальну культуру, підвищує фаховий і кваліфікаційний рівень.
  Користується авторитетом серед учнів, батьків, працівників школи, односельців.
  Місик Марія Михайлівна  посадові обов’язки виконує в повному обсязі та може бути атестована на відповідність займаній посаді.

Начальник відділу освіти
Мостиської райдержадміністрації   ________________    Груник І.М..

 З характеристикою ознайомлена  _________________   Місик М.М.
«____»______________20___р.


Немає коментарів:

Дописати коментар